torstai 7. maaliskuuta 2013

23!

Eilinen oli yhtä juhlaa - täytin 23 vuotta! Juhlinta alkoi jo keskiviikkoyönä kun kello löi torstain puolelle, olin illanistujaisten jälkeen jäänyt paikanpäälle. Tässä pari kuvaa eilisestä!

Kämppikseni antama synttärikortti, ne jotka tuntevat minut hyvin ymmärtävät jujun... Mainittakoon että en pidä vaaleanpunaisesta saatikka blingblingistä. Kirjeen avaaminen nauratti :)


Synttärikakkuni jonka ihana ystäväni yllätyksenä teki minulle! SUKLAATA! Ja 100% vegaaninen. Olen löytänyt hyvät ystävät.

Olin eilen muuten ekaa kertaa tapaamassa personal trainerin, jännää! Hyvin meni meidän keskustelut ja kahden viikon päästä tavataan uudestaan, kirjoittelenpa siitä enemmän silloin!


Igår fyllde jag 23 år! Festen började ren så fort som klockan slog över till torsdag, jag var på en sitz onsdagkväll och bestämde mig för att stanna där och inleda firandet på natten. Några bilder från igår esr ni här ovanför, min rumskompis gav mig ett synnerligen intressant kort med tanke på att jag varken gillar ljusrött eller glitter - ett gott skratt fick jag nog! Bilden under är min födelsedagstårta som min vän bakade åt mig som överraskning! Den är dessutom full med choklad och 100% vegansk. Jag har nog valt mina vänner väl :)
För övrigt var jag igår och träffa en personlig tränare vilket var spännande! Vi hade en väldigt bra diskussion och ska träffas om två veckor igen, skriver mera om det då!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti