maanantai 14. tammikuuta 2013

Kuulumisia

Viikonloppu vierähti nopeasti Helsingissä kavereita ja perhettä tapaamassa. Pistäydyin lempikaupassani Ruohonjuuressa, josta pari mielenkiintoista tuotetta tarttui mukaan.

Veckoslutet spenderade jag i Helsingfors med familj och vänner, ett besök till favoritbutiken Ruohonjuuri hann jag också med. Några intressanta produkter hittade jag som jag tänkte dela med er här på bloggen.


Ensimmäisenä proteiinilisä. Tässä maku yllätti minut täysin: sitä ei ollut. Olen parilta kaverilta proteiinilisiä maistanut, ne ovat olleet karmeen makuisia.
Proteintillskott. Smaken överraskade mig totalt; det fanns ingen smak över huvudtaget. Jag har smakat på några vänners proteintillskott vars smak var minst sakt hemskt.



Hampun siemenet, joita aion mm. lisätä salaattiin. Lisään melkein aina pinjansiemeniä salaatteihin mutta nyt kaipaan vaihtelua. Tuoksu pähkinäinen, maku sama mutta melko hento.
Hamppa frön, dessa tänker jag lägga i bl.a.sallader. Efter att jag använt pinjenötter i flera omgångar behöver jag omväxling. Nötig doft, smaken däremot är samma med rätt svag.


Matkaevääksi ostin minttu raakasuklaata. Ai että oli hyvää!
For the road köpte jag en liten mint rå choklad platta. Himmelskt god!

Muuten voin kertoa, että en ole syönyt lihaa yhtään (paitsi kalaa kerran) sitten 30. joulukuuta! Tänään treenien jälkeen tein taas ihanan smoothien, tässä resepti inspiroimaan sinua!

1 banaani
1 avokado
3/4 purkillista maitorahkaa
1 ½ rkl proteiinilisää
n. 2 dl mangososetta (itse käytin Bonne merkkistä sosetta)
6 pakaste luomumansikkaa

Kaikki blenderiin ja siinä se! Avokado ja maitorahka antavat hyvin silkkisen maun luomukselle. Alla kuva tuloksesta. Laitoin ripauksen raakasuklaa jauhetta päälle suklaahimon taltuttamiseksi.



För övrigt kan jag nämna att jag inte ätit alls kött sedan 30 december! Efter träningen idag mixade jag igen ihop en smoothie, receptet under kan du antingen följa eller ta inspiration av!

1 banan
1 avocado
3/4 burk kvarg
1 ½ msk proteintillskott
ca 2 dl mangopuré (själv använde jag mangopuré tillverkat av Bonne)
6 frysta ekologiska jordgubbar

Lägg allt i en mixer - färdigt! Konsistensen blir väldigt len tack vare kvargen och avocadon. En nypa rå choklad pulver la jag på efter att jag hällt upp smoothien i ett glas för att slippa chokladsuget.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti